Sunday, January 3, 2010

new year ??

Tahun baru menjelma lagi.
Kalini angka bertukar 20 10. Hm ape yang menarik pada tahun baru ni sebenarnya??
Detik ku dalam hati..mungkin kita dapat tengok bunga api kot, tengah2 malam, kan seronok.

Huh tengok bunga api? Dapat apa? Lepas tu balik, sakit badan, malas kerja esoknya. Mana taknya, balik lewat malam.
Itu la kata2 naif dari sorang budak perempuan iaitu aku. Heh. Terdetik kat hati aku, kenapa orang ramai gembira sambut tahun baru? Kenapa? Apa bezanya dengan tahun2 lepas? Sama jek.

Perangai tetap sama, aku tengok tak berubah pun. Ada lagi jiran kerja aku makin gila lak tahun baru ni. Tahun 2009 bukan main lagi ayu pakai tudung. Masuk je 1.1.10, terus hilang tudung dia. MasyaAllah.

Bukan la nak cakap diri ni baik sangat, tapi menyampah gak tengok sekeliling. Banyak sangat benda jahil depan mata, sebab tu aku makin lama makin bangang. Huh. Ni baru yang nampak depan mata, yang lain2 xtau la aku.

Ape bezanya tahun baru aku pun tak tau...

No comments:

Post a Comment